PENANGAN OSTEMATRIX

Saya pernah ada sejarah accident
Ligamen tercabut , doc operate dan cantum balik guna skru
Akibat dari peristiwa tu kaki saya selalu kejang dari lutut sehingga kebawah..
Setiap kali kejang urat tu berlaku memang tak dapat nak bergerak langsung
Tuhan saja yang tau betapa sakitnya masa tu

Masa masuk universiti hampir setiap malam kaki saya akan kejang
Mana taknya di UUM sebelum ada transport saya akan berjalan kaki ke kelas..penggunaan kaki sangat banyak la kan..

Sampai la selepas saya kenal shaklee, hidup mula berubah
NO kejang kaki lagi
Seriuss...masa pregnant baru kenal shaklee sikit-sikit, so kena la simpul biawak tu..wajib ~!

Masa dalam pantang saya mengadu pada "mak" shaklee saya macam mana nak hilangkan sakit pinggang.
Al maklum la bersalin secara ceaser dan banyak menunduk untuk mandikan anak, pakaikan lampin anak.
Then Fiza cadangkan saya Ostematrix shaklee..Mula-mula makan untuk sakit pinggang ja.
Tapi tak sangka semakin hari saya perasan saya tak kena kejang urat lagi. Alhamdulillah...
Betapa syukurnya saya..

Bukan setakat hilang kejang kaki..bonus yang saya dapat sembelit pun tiada lagi. Kalau dulu memang saya sembelit teruk...huiii..tak mau dikenang dah.
Sekarang sebelum tidur telan 4 biji Ostematrix esok pagi bangun membuang lancar saja..seriuss~!!

Bagaimana Ostematrix membantu saya ???



Cuba anda lihat sendiri kandungan terbaiknya.
  • 1000mg KALSIUM, 400mg MAGNESIUM, 400IU VITAMIN D, BORON,     MANGAN,TEMBAGA & ZINK
  • Semua kandungan di dalam Ostematrix ini mampu membantu anda mendapatkan kalsium seharian secara maksimum tanpa perlu bergantung dari sumber lain
  •  
Seperti yang anda dapat lihat di atas Kalsium sangat PENTING untuk kesihatan otot,tulang dan ligamen bukan.
Di sinilah ostematrix memainkan perana di dalam masalah saya. Ligamen tercabut ! Sendi-sendi pun tidak dapat bekerja dengan baik. Akibatnya kekejangan urat sering berlaku.
Magnesium di dalam Ostematrix juga membantu hidup saya jadi lebih baik yang mana ia mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya.
Sebab tu lah wajib kita pilih OSTEMATRIX shaklee sebab ia terkandung KALSIUM & MAGNESIUM yang sangat diperlukan untung tulang, otot dan sendi kita.
Yang paling penting ia sudah terbukti secara ujian klinikal & penyelidikan.

Kena cuba sendiri baru tahu.
Saya sarankan sangat untuk ibu-ibu hamil, ibu berpantang, ibu yang menyusukan anak.
Memang kalsium sangat-sangat diperlukan ketika ini.
Anda tak percaya ??? Nanti anda alaminya sendiri dan cuba ostematrix shaklee.
Mesti anda kata ia ubat ajaib ~!! hehehe... bukan overclaim ya.... :)

Dapatkan konsultasi percuma dari saya
Saya sedia membantu anda~!!

P/S : Untuk harga yang lebih jimat jom jadi ahli shaklee bersama saya. Bagaimana ?
         Jom klik link ni KEAHLIAN SHAKLEE



HUSNA  012-5533 754
Your Shaklee Independent Distributor SID 918035
FB Page :Dina Health Care


No comments:

Post a Comment