Camno niii ???

Entry hari ni pasal sup ikan yang ku buat pagi tadi...buat untuk Cik Dina sekali..untuk hantar rumah pengasuh...yela ari ni kerja kan...
Macam tak puas hati sikit sebab tak sesedap macam ummi ku buat..huaa..
Tapi tak la tak sedap langsung..hehehe (nak juga puji diri)
Cuma tak ada kick lorr...

Mungkin cara saya buat sangat simple kot
~bawang putih, bawang merah, kulit kayu manis, dan bunga lawang saya tumis
~lepas naik bau masukkan carrot dan air
~tunggu air mendidih then masukkan ikan, garam, lada hitam (saya pakai yang serbuk jaa)

**daun bawang,daun sup dan biji  lada hitam saya takdak...mungkin kah sebab ni??

Ada sesiapa tak nak share resepi sup ikan dengan saya...teringin nak buat yang rasanya mengancam gitu ~!
Apapun sup ikan tu telah pun selamat dimakan...hehehe....

Inilah ghupanya sup ikan merah ku....

 Tak lupa juga sotong & brokoli gorengku nak berselfie....hehehe


Janji konyang perut~! Wehhh sebelum tu saya dah telan mee goreng sepinggan..ahaha..takpa satgi kita telan Lecithin 3 biji naaaa.....


HUSNA  012-5533 754
Your Shaklee Independent Distributor SID 918035
 

1 comment: