THE SHAKLEE DIFFERENCE

Saya mengambil supplement shaklee sejak saya mengandung buat pertama kalinya pada tahun 2012. Produk pertama yang saya ambil adalah ESP Energizing Soy Protein sebab masa tu saya mengalami gastrik. Fasa kedua hamil di bulan puasa sangat mencabar. Saya tak mengalami rasa lapar tapi gastrik pula datang menjengah..

Bermulalah perkenalan saya dengan shaklee. Produk pertama yang saya cuba ternyata memberi kesan yang baik pada saya sehinggalah ke hari ini. Ini sebabnya saya meyakini produk Shaklee memang terbaik~!

Kenapa mesti supplement Shaklee?? Tak elokkah supplement lain? Apa beza dengan vitamin lain di pasaran?? Sama saja kan...
Hehe..bagi saya produk Shaklee ternyata berbeza..Hari ni saya nak kongsi apa yang membuatkan Shaklee berbeza..



  • Formula Shaklee adalah hasil daripada kajian yang dijalankan lebih 50 tahun dan sebanyak 250 Juta USD dibelanjakan untuk penyelidikan dan pembangunan.
  • Lebih daripada 10,000 kajian klinikal dan 83,000 ujian jaminan kualiti tahunan menyokong bahan ke dalam makanan tambahan shaklee
  • Shaklee hanya menggunakan vitamin gred tertinggi dan mineral dalam makan tambahan mereka
  • Shaklee hanya menggunakan kualiti ramuan botani yang terbaik
  • Petani tumbuhan organik tidak melalui ujian bagi memastikan barangan keluaran mereka bebas dari racun perosak dan logam berat
  • Produk tumbuhan organik masih boleh mempunyai racun perosak dan logam berat yang hadir dari udara, hujan, atau air bawah tanah
  • Shaklee menjamin bahan mentah terbaik dan diuji dengan rapi
  • Bahan mentah diuji untuk lebih daripada 350 bahan cemar kimia termasuk racun perosak, racun herba, racun kulat, plumbum, logam berat, pelarut, dan mikrob berbahaya
  • Shaklee menjamin bahawa apa yang anda baca pada label adalah sama di dalam botol
  • Perasa tiruan, pemanis, warna dan bahan pengawet tidak ditambah kepada Produk shaklee

Jaminan SHAKLEE

<3 100% Wang dikembalikan, kepuasan-jaminan
<3 Jaminan 100% bahawa bahan-bahan yang disenaraikan pada label adalah dalam produk dan bahawa kami menggunakan bahan-bahan terbaik dan berkualiti
<3 Jaminan 100% formulasi produk kawalan kualiti bagi memastikan keselamatan produk, kesucian, kebolehpercayaan, dan biovailabiliti





HUSNA 012-5533754
Your Shaklee Independent Distributor SID 918035
FB Page : Dina Health Care



No comments:

Post a Comment