MEALSHAKES

Satu lagi supplement untuk Si manja anda~!!
Tapi....betul ka untuk si manja saja??

Ha...mai kita tengok sama-sama na.. :)



Perkara pertama yang kita kena tau apadia??
Mesti kandungannya kan..kalau tak..macam mana kita nak yakin dengan sesuatu produk tu kan..
Ok jom kita cek sama-sama..
  • Nutrien Lengkap – Menyediakan 19 jenis vitamin, mineral dan mineral surih. Mineral surih ini sangat penting untuk mempengaruhi kadar penyerapan vitamin dan kepentingan keaktifan enzim. Ia juga mengandungi soy lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
  • Pembekal nutrien utama kepada sel – Ia kaya dengan protein tanpa lactose, membantu dalam pembentukan kulit, kuku, rambut, organ, darah dan sel imun.
  • Membantu Tumbesaran – Ia mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel bagi proses tumbesaran.
  • Anti-oksida – Ia mengandungi vitamin A, C, E, Zinc, selenium yang merupakan anti-oksidan penting bagi anti-penuaan
  • Memulihkan tona kulit – Ia mengandungi vitamin B Complex, besi, kuprum yang sangat penting bagi pembentukan sel darah merah sihat, di samping mencantikkan tona kulit
  • Detoksifikasi – Ia kaya dengan fiber yang dapat membantu kolon serta perut, bagi menyingkirkan lemak dan bahan toksik yang tersimpan di dalam kolon dan perut.
  • Rasa yang sedap, kegemaran tua dan mudaIa mengandungi rasa yang sangat sedap dengan fruktos semulajadi, membantu menambah nutrien-nutrien yang penting untuk tubuh dengan cepat, tanpa pewarna dan gula tambahan
  • Hanya 120 kalori dalam setiap hidangan.
  • Rendah indeh glisemik - memberi tenaga berpanjangan

SIAPA YANG PERLUKAN MEALSHAKES ???

1- Untuk anak-anak sebagai nutrien tambahan terutama bagi yang tiada selera makan, selalu sembelit.

2- Untuk orang dewasa tidak mengira usia terutama yang jenis susah nak telan pil, tablet dan sebagainya..memang sesuai sangat ambil mealshakes ni..mudah saja~!

3- Untuk ibu hamil yang tiada selera makan, selalu muntah-muntah..ambil mealshakes sebagai nutrien tambahan..rasa vanilla nya yang sedap pasti menambat selera~!

4- Terlalu kuruss???  Jangan risau ambil mealshakes disertai dengan B-Complex dan juga Vitalea

5-  Anda yang ingin berpuasa..dan ingin tahan dan bertenaga sehingga berbuka.. Sangat sesuai..cuma ambil bersama ESP atau Performance Drink..Anda pasti berpuas hati dengan hasilnya~!!

Jom rasai  kelazatan rasa vanilla mealshakes anda hari ini~!!!




HUSNA 012-5533754
Your Shaklee Independent Distributor SID 918035
FB Page : Dina Health Care



 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment